22 september 2009

Het gaat goed!

Had het een beetje te druk om hier wat neer te zetten.
Vorige week maandag had ik m'n 1e schooldag weer - een lange dag - maar was op zich wel goed vol te houden.
Dinsdag begon stage en dat ging heel goed! Het is lang niet zo vermoeiend als gewoon werken omdat je ook heel veel zit nu.
Het is wel even wennen met laag niveau gehandicapten, maar ik begin het steeds leuker te vinden.
Ik had dus de rest van de week stage en vrijdag toen ik thuis kwam was ik echt doodmoe, toen ben ik maar even gaan slapen.
De andere dagen heb ik alleen even op de bank gelegen zo gauw ik thuis was.
Zaterdag ging het wel weer redelijk goed, al kon ik wel merken dat m'n lichaam wel weer veel moeër was ofzo, maar ik kon er wel van alles om doen.
Het valt me dus allemaal heel erg mee! Heb nu het gevoel dat ik weer echt écht beter aan het worden ben.. :)
Het is wel even wennen om weer de hele dag bezig te zijn, dat heb ik echt 1,5 jaar niet gedaan. Ik heb heel vaak nog wel van die momenten dat ik bang ben dat ik toch te veel doe en dat het dan weer slechter gaat, maar dat word wel steeds minder.. je moet ook weer vertrouwen in je lichaam krijgen omdat je dat zolang niet hebt gehad.
Nou, aankomend weekend heb ik familieweekend dus dat word ook wel vermoeiend! Maar heb er wel zin in..
En nu ga ik weer stoppen, zet hier binnekort nog wel een x wat neer.
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten