20 november 2009

Iets minder..

Even weer een berichtje.
Het ging wel weer wat minder de laatste tijd. Tijdens de schoolweek was ik heel erg moe, terwijl ik had verwacht dat ik daar juist weer een beetje energie van zou krijgen (aangezien dat lang niet zo vermoeiend is als stage) maar dat was niet zo. Woensdags ben ik tussen de middag naar huis gegaan en vrijdag ben ik de hele dag thuis gebleven. Voelde me weer echt pfeiffermoe.
De week erna ben ik wel gewoon naar stage gegaan(voelde me ook wel weer wat uitgeruster) en heb dat wel gewoon volgehouden, alleen lag ik na stage bijna alleen maar op de bank totdat ik ging slapen.
Deze week ging het wel weer iets beter, alleen nog steeds moeƫr dan normaal na stage. Ook heb ik weer veel spierpijn en hoofdpijn, wat veel minder was.
Heel slecht gaat het niet, maar gewoon even wat minder.
Nou dit was het wel weer!
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten