25 augustus 2009

druk, druk, druk!

Nog even snel een berichtje hier!
Vorige week gingen we dus naar Londen. Dat was echt heel erg leuk!! We moesten 's morgens om 3:15 al uit bed en toen gingen we naar het vliegveld. Het vliegen viel me heel erg mee, gelukkig!! En rond 7u waren we in Londen en moesten we nog 1,5u met de bus. Daar hebben we toen de hele morgen gewinkeld en 's middags gingen we even naar de bigben enzo. Daar heb je ook zo'n groot grasveld, waar we lekker even in de zon gingen liggen.. en uiteindelijk alle 3 in slaap vielen.
Eind v/d middag gingen we daar weer weg en gingen we even wat eten. We gingen daarna weer met de metro (wat heel lang duurde omdat we elke x in de verkeerde zaten) naar ons appartement.. oftewel HOK! Maar we sliepen om 9u al en hebben daar goed geslapen. We gingen daar ook ontbijten en daarna weer Londen in, waar we de hele dag gewinkeld hebben!
Om 4u gingen we weer met de bus naar het vliegveld en hebben we daar even op een terrasje gezeten en later wat gegeten.
Om 9u (engelse tijd) vlogen we weer terug en om half 2 waren we thuis!
Het waren wel 2 vermoeiende dagen, maar heb het goed overleefd. :)
Donderdag heb ik toen uitgerust, vrijdag en zaterdag 's middags gewerkt en zaterdagavond heb ik m'n verjaardag nog gevierd en gingen we daarna naar lucky en lag ik om 5u in bed..
Zondag was ik dus ook niet echt levendig, maar dat is ook wel een beetje logisch dan hè!
Nou morgen ga ik alweer naar Roemenië.. heb nog helemaal niet het gevoel dat het morgen al is.
De koffer is nu bijna helemaal ingepakt en ik ga zo nog even de laatste dingetjes halen.
Wel heel spannend vind ik, maar ik denk wel dat het superleuk word!!
12 dagen gaan we, dus 6sept ben ik erweer en dan komt er vast nog wel een x een uitgebreid verslag!
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten