06 augustus 2009

Weer terug!

Helemaal vergeten om hier nog wat neer te zetten, nouja hier komtie dan!
De vakantie in Kroatië was echt super!
We hadden heel mooi weer en lagen zo'n beetje de hele dag aan het strand. Heb veel gezwommen en gesnorkeld, hihi, visjes kijken!
En 's avonds zaten we gewoon bij elkaar vaak (m'n oom & tante en nichtjes waren dus ook mee).
Qua vermoeidheid ging het niet echt top, maar dat kwam volgens mij ook een beetje door de warmte en lag meestal ook wel later in bed. En de dag voordat we weg gingen, kreeg ik een zere keel en zeer oor en was ik heel erg misselijk de hele tijd.. dus de laatste dag heb ik maar heel even aan het strand gelegen en heb toen een hele tijd in het appartement geslapen. De terugweg in de auto was ik ook heel erg misselijk en toen kon ik echt niet slapen en ik was al zo moe. Nouja, rond 3u 's nachts toch eindelijk in slaap gevallen.
't was wel echt een lange reis, de heenweg hadden we dikke file dus duurde zoo lang en de terugweg duurde het alsnog 20u (hadden ook 2x een uurtje geslapen).
Heb nu nog steeds wel een zere keel en 's nachts moet ik de hele tijd hoesten, dus slaap al een paar nachten heel slecht en dat is wel te merken nu..
Gisteren was ik jarig en had de hele dag door visite, dus dat was erg druk en was met het avondeten daardoor ookal heel moe, maar was weer te eigenwijs om niet te gaan slapen en toen had ik dus de hele avond hoofdpijn en spierpijn. En toen ik eindelijk in bed lag, kon ik niet meer slapen van de spierpijn. Dus toen ben ik uiteindelijk maar weer uit bed gegaan om een asperine te nemen. Dat hielp uiteindelijk wel!
Maar alsnog slecht geslapen door het hoesten en moest er vanmorgen alweer vroeg uit omdat ik naar de bank moest, omdat ik nu 18 ben. En nu voel ik me echt een zombie dus ik ga zo maar even op de bank liggen, haha.
Verder was m'n verjaardag wel heel leuk, moet hem nu nog wel een x voor vriendinnen enzo houden.
Volgende week heb ik best wel een rustig weekje volgens mij! Die week erop ga ik 2 dagen naar londen ('s morgens héééél vroeg eruit, want we gaan om 7u met het vliegtuig en we moeten naar duitsland....) nouja, heb er wel zin in.. hoop dat ik het een beetje overleef, want dat vraag ik me nog wel af.. maar meestal met asperines kan ik heel wat langer doorgaan.
En die week daarna ga ik naar Roemenië!
Ben echt wel heel veel weg deze zomer, maar dat vind ik helemaal niet erg haha!
Nou ik ga stoppen,
liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten