22 juli 2009

Alweer bijna weg..

Nog maar even een berichtje dan, want vrijdag ga ik alweer weg!
Ben echt helemaal uit m'n ritme, waardoor ik overdag elke x heel erg moe ben en 's avonds gewoon niet kan slapen. Dat komt vast omdat we in Lloret overdag bijna niks deden en 's avonds juist wel.
Probeer elke x wel zoveel mogelijk te doen overdag, maar merk wel dat ik echt een stuk moeƫr ben, heb ook elke x heel snel hoofdpijn en duizelig enz.
Maar vind het nu niet zo erg, ik doe straks toch weer precies hetzelfde op vakantie..
Hoop wel dat het daarna wel weer wat beter gaat, maar dat zien we dan wel weer! ;)
17aug. moet ik weer naar het ziekenhuis en dan zou ik eigenlijk al een hele dag werken vol moet kunnen houden. Maar ik weet nu al zo zeker dat dat niet gaat lukken, zit nml. nog maar op 4u en hoef niet meer zoveel te werken!
En zo snel gaat dat opbouwen nu ook niet meer, het staat de laatste tijd een beetje stil eigenlijk, maar dat komt ook wel omdat ik niet echt een vast ritme heb nu, waardoor dat ook niet zo makkelijk gaat.
Nou ik ga zo nog even fitnessen, dus ik stop weer!
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten