05 juli 2009

ALMOST !!

Jaaaa, nu is het bijna zover!! Morgenmiddag gaan we naar Lloret!!
Heb er nu wel echt zin in, hoop dat ik het een beetje vol kan houden.. maar heb er wel vertrouwen in.
Overdag lekker op het strand bijslapen, dan komt het hopelijk helemaal goed!
De busreis zit ik wel een beetje tegen op.. ong. 24u in de bus, weinig slaap... maarja, komt vast wel goed ;)!
Volgende week woensdagavond zijn we weer terug!
De vakantie met m'n ouders is ook geboekt en we gaan 24juli tot 2aug naar Kroatië! :) dan kan ik weer helemaal bijkomen van Lloret, haha! M'n oom, tante en nichtjes gaan ook mee dus dat is wel gezellig.
18 en 19aug. ga ik met Lisa en Jeanine nog 2 dagen naar Londen! Jaja, mét het vliegtuig.. eigenlijk durf ik dat niet, maar ik doe het gewoon want die week erna moet ik ook naar Roemenië, dus dan liever voor de tijd een keer met hun.. :)
Ga dus veel weg in de vakantie, maar ik heb er wel zin in!
Verder gaat het nog steeds hetzelfde als een week geleden, dus heb niks te klagen! Als ik nu terug denk aan bijv. vorig jaar zomervakantie, dan kan ik het me al bijna niet meer voorstellen dat het toen zo slecht ging, dat ik soms de hond niet eens uit kon laten en dus echt bijna de hele dag op de bank lag en meer sliep dan wakker was. Nu zie ik zelf ook wel in dat het toen wel echt slecht ging, terwijl dat op dat moment heel erg meeviel voor mijn gevoel.
Nouja, ik ga maar weer is stoppen!
Jullie ook allemaal een fijne vakantie en tot de volgende keer. :)
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten