27 juni 2009

Weer een berichtje :)

Daar ben ik al weer, hihi.
Nou, woensdag heb ik weer gewerkt. 4uur zelfs, en dat ging best wel goed. Daarna was ik wel hartstikke moe. Maar had 's avonds nog hondencursus en dat lukte ook nog wel dus.
Donderdag was ik wel de hele dag wat moeër. Maar toen ben ik wel naar school geweest voor Roemenië bezig en daarna naar het ziekenhuis, waar ik maar 10min. ben geweest omdat er niet veel nieuws was omdat ik er vorige week nog geweest was.
Vrijdag weer naar school geweest voor Roemenië. En daarna wilde ik eigenlijk gaan fitnessen.. maar sinds ik pfeiffer heb, heb ik gewoon altijd last van huiduitslag en nu ook weer heel erg op 1 voet en had er best wel last van en dan is dichte schoenen al helemaal niet fijn en ik was dinsdag toch al geweest, dus zo erg was het niet.
Ben benieuwd of dat nog weggaat, hoop het wel.
's Avonds zijn Lisa, Jeanine en Evelien hier geweest en toen gingen we naar de mac om zo'n overheerlijke mcflurry kitkat te halen! (L) En toen nog even hierheen en gewii't! ;P
En toen moest ik vanmorgen weer werken om 11u en ben tot half 3 gebleven, dus 3,5u.. was ook best wel moe en toen ik thuis was al helemaal dus toen heb ik maar wel even geslapen. Ookal mag dat eigenlijk niet, maar anders heb ik aan de rest vd dag helemaal niks want dan voel ik me net zo'n zombie!
En nu gaat het wel weer een stuk beter dus.
Nou verder heb ik niet veel te vertellen, vanavond ga ik niks doen! ;)
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten