23 juni 2009

Gaat best goed!

Het gaat wel weer vooruit volgens mij!
Ik ga weer rond half 10 slapen 's avonds (alleen als ik een hele drukke dag gehad heb is het nog wel is wat eerder) en ik doe overdag ook weer iets meer.
Vorige week maandag moest ik weer naar de ergotherapeut en ze was tevreden en mocht van haar ook proberen om elke dag iets meer te doen.
Met werken zit ik nu op 3,5u zonder pauze tussendoor, maar dat is nog wel zwaar omdat je de hele tijd staat. Ik denk als ik tussendoor een kwartiertje pauze zou houden, dat het dan wel beter zou gaan en dat ik het dan ook weer iets langer vol zou kunnen houden.
School had ik vorige week niet. Maar nu donderdag en vrijdag wel.
Het fitnessen gaat ook weer een stuk beter! :)
Verder voel ik me ook niet echt 'ziek' meer, wat eerst wel zo was. Maar de laatste paar weken heb ik eigenlijk alleen nog het idee dat ik alles weer op moet bouwen, want ik ben nog wel snel moe maar dat is niet meer echt die 'pfeiffermoeheid'. Wist ook niet meer zo goed hoe het was om 'gewoon' moe te zijn.
Na een middagje winkelen ben ik daarna wel weer hartstikke moe, maar de dag erna heb ik daar geen last meer van. Met sommige dingen merk ik het de dag erna nog wel.. zoals laatst met school en daarna nog werken. Daar heb ik uiteindelijk toch nog best wel last van gehad dat weekend. Maarja, logisch ook wel als je ineens zoveel doet! :P
Verder heb ik niet zoveel bijzonders te vertellen geloof ik. Donderdag moet ik weer naar het ziekenhuis, wel snel weer na 1,5 week maar anders kon het niet meer voordat ik op vakantie ging en ze wou me voor lloret graag nog een keer zien om te kijken of het wel echt vooruit gaat. Maar zal wel weer goed zijn, doe nog meer als wat ik moet doen dus.
Oja, nog één dingetje dan: deze weblog is al meer dan 1000 x bekeken!! Wow, echt vaak, terwijl niet eens zo super veel mensen hem weten. Maar wel leuk hoor!
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten