13 juni 2009

Gaat weer iets beter..

Maar even weer een nieuw stukje dan!
Het gaat opzich best goed de laatste week, volgens mij gaat het wel weer iets beter!
Ben maandagmorgen weer voor het eerst naar stage geweest en dat was echt leuk om iedereen weer te zien, maar rond half 12 was ik wel heel erg moe. Maar die kinderen zijn ook zo druk soms, dus dat is ook wel vermoeiend en vooral als je dat helemaal niet meer gewend bent.
Maar normaal als ik stage had gelopen lag ik de hele dinsdag nog op de bank en ging het woensdags ook nog niet echt goed en nu had ik er dinsdags al geen last mee van!
Dinsdags met Jennieke even naar nijverdal geweest en had nog een gesprekje op school en daar heb ik ook weinig last van gehad na de tijd.
Woensdag heb ik 's middags gefitnest wat ook weer wat beter ging en verder eigenlijk niet zoveel gedaan.
Donderdag naar school geweest, 4uur en dat ging wel goed, al heb ik nog steeds wel dat ik soms alles niet meer goed kan volgen en dat het voor mijn gevoel allemaal heel druk is om me heen. Maar dat had ik normaal al na een half uur, dus dat gaat ook wel beter.
En gisteren (vrijdag) eerst ong. 5u naar school geweest, was laatste lesdag dus nog wat gedronken met z'n allen. En daarna smste m'n baas of ik nog kon werken omdat ze niet genoeg personeel hadden, dus toen ben ik eerst even naar huis gegaan, half uurtje rustig gezeten en toen nog 2u gewerkt! En toen was ik ook echt heeel moe, maar dat was te verwachten.. maar opzich ging het gisteren heel goed dus ik wou gewoon kijken of ik dat kon.. en 't is wel gelukt maar het was eigenlijk wel iets te veel.
Nouja, vandaag gaat het nog wel redelijk.. kan niet zeggen dat ik me echt fit voel, maar niet dat ik bijna niks kan.
En vanmiddag ga ik nog even naar nijverdal met Lisa! :D En vanavond weet ik nog niet of ik wat ga doen, dat ligt er een beetje aan hoe het gaat.
Maar opzich gaat het dus best wel goed..
dus als dat nog zo doorgaat, ga ik lloret wel overleven! (h)
Liefs!

1 opmerking:

  1. super! volhouden meid! & binnen een paar weekjes maar genieten van lloret!

    BeantwoordenVerwijderen