04 juni 2009

Gesprek met de revalidatie-arts.

Ik heb vandaag het gesprek met de revalidatie-arts gehad en ze was heel erg tevreden, omdat ik zo'n stuk vooruit was gegaan na het laatste gesprek (toen ging ze er nog vanuit dat ik naar het roessingh moest).
En dat verschil is ook wel heel groot, toen lag ik als ik thuis was bijna de hele tijd op de bank en nu bijna nooit meer. En overdag hoef ik niet meer te slapen en toen nog wel elke dag.
Maar ik moet vanaf nu 3 dagen, 4uur iets doen (wat ik nu al wel kan) en dat steeds verder opbouwen, zodat ik straks in september gewoon stage kan lopen (of bijna de hele dag).
Ik moet in augustus nog een keer terug komen bij de revalidatie-arts om te kijken hoe het gaat en ondertussen blijft de ergotherapie doorgaan. Maar dat is dan om de 3weken ofzo.
En in het begin met stage moet ik ook nog naar de ergotherapie blijven gaan en als dat allemaal goed gaat (ookal ben ik nog niet helemaal beter, maar dat er wel een stijgende lijn in zit) dan zou ik rond oktober/november mogen stoppen volgens haar. De ergotherapeut had al een keer gezegd dat ze dacht dat ik in september wel mocht stoppen, maar ik vind het niet erg dat het nog iets langer duurt.. dan weet ik zeker dat het goed blijft gaan en dat ik niet veel te veel ga doen ineens met stage.
Dan ben ik wel bijna een jaar bezig geweest met revalideren, had niet verwacht dat het zo lang zou duren toen ik er net mee begon. Maar eigenlijk lijkt het nu nog best snel te gaan!
Nou morgen eindelijk weer naar school, wel weer zin in. Vind het veel leuker als ik iets te doen heb, dat thuis zitten is zo saai.
Verder weet ik nog niet wat ik dit weekend ga doen, vast wel iets maar wat weten we nog niet!
En maandag weer naar stage voor het eerst! =)
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten