29 mei 2009

Weer een berichtje!

Ja, maar weer even een berichtje..
Het gaat een beetje wisselend de laatste 2 weken. Deze week ging het wel echt wat minder, maar dat kwam omdat ik verkouden ben denk ik. Heb ook wel weer elke keer verhoging en spierpijn.
Maar ik kan wel de hele dag gewoon door komen en af en toe wat doen, dus het gaat nog niet echt slecht eigenlijk..
Het sporten lukt nu niet, maar ik heb wel meer gewoon met de hond gelopen. Helemaal niks doen, is wel heel slecht nu!
En ik ben al vanaf zaterdag alleen thuis, dus heb thuis ook wel elke keer wat gedaan.
Ik heb nu al 2 weken geen school gehad, wat best wel saai is.. want ik heb altijd weer zin in die 2 dagen school, na 5 dagen thuis gezeten te hebben.
Op de maandagmorgen ga ik weer beginnen met stage! Over 2 weken dus, want aankomende maandag is het pinksteren. Nog een paar weekjes voor de zomervakantie, heb er wel weer zin in!
Volgende week moet ik dinsdags naar de ergotherapie en donderdags naar de revalidatie-arts (dus ik ga vrijdag pas weer naar school).
En verder heb ik eigenlijk niet zoveel te vertellen, saai hè.. maar het gaat gewoon een beetje op en af en verder heb ik niet zoveel gedaan, eigenlijk.
Volgende week vast meer nieuws. ;)
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten