06 mei 2009

Weer een berichtje..

..want de vorige was alweer een tijdje geleden!
Heb opzich best veel gedaan in de vakantie, 2x 3u gewerkt en verder een paar x wat met vriendinnen gedaan.. wat allemaal ook nog best wel vermoeiend was en dat merkte ik alweer een paar dagen en toen maandagmiddag kon ik echt niet meer, toen was ik zo moe ineens..
Nouja, gistermorgen ging het opzich nog wel redelijk en toen gingen we naar zwolle, bevrijdingsfestival, en dat ging nog best wel goed de hele tijd.. totdat ik gisteravond thuis kwam en ineens al die moeheid kwam. En nu ben ik nog steeds heel erg moe, dus ik hou vandaag maar even een rustdagje.. want anders gaat het toch alleen maar steeds slechter en ik moet morgen wel weer naar school.
Vrijdag heb ik een lange dag op school, 6uur en daarna nog een gesprekje.. maar dan kijk ik wel even hoe het dan gaat anders blijf ik de 1e 2uur thuis.
En dan zaterdag... Lucky!! :D daar heb ik wel weer zin in :)
Het sporten gaat wel goed, soms is het wel heel zwaar, maar soms ook helemaal niet.. dat is echt per dag verschillend, ligt er maar net aan hoe het op dat moment gaat.
Over het algemeen gaat het wel echt beter vergeleken met 2mnd geleden ofzo, want toen lag ik bijna alleen maar op de bank als ik thuis was en was ik na 2uurtjes wat doen alweer helemaal op en nu is dat echt niet meer zo, maar toch ben ik nog heel vaak heel erg moe, vooral nadat ik iets gedaan heb. In het begin lijkt het echt alsof het zoveeel beter gaat en dat je zo weer beter bent, maar dat valt echt nog wel tegen. Vergeleken bij wat ik straks moet kunnen (in september bijv. met school en stage) kan ik nu nog maar heel weinig en moet het echt nog veel beter gaan.
Soms is het wel weer even heel kut allemaal (nja, nog best wel vaak eigenlijk)je moet bij alles altijd bedenken of je het wel kunt of dat je eerder weg moet ofzo en vaak moet er weer rekening mee gehouden worden door anderen, wat ook echt niet leuk is altijd!
En het is sowieso een rotziekte vooral na zo'n lange tijd, hoop dat 't allemaal snel voorbij is!!
Ik moet dinsdag weer naar het ziekenhuis, alleen ergotherapie! ;)
Nou dit was het wel,
Liefs!

1 opmerking:

  1. Hey meis,

    ik kan me heel goed voorstellen dat je ervan baalt. Ik vind je ontzettend sterk en ik vind dat je hier heel goed mee omgaat. En ooit wordt het allemaal beter, hoe lang het nog duurt voor je volledig hersteld bent weet niemand, maar ooit komt die dag...

    niet vergeten he...

    liefs,
    nathalie

    BeantwoordenVerwijderen