25 april 2009

Weer gewoon naar school !

Als eerst even het goede nieuws dat ik gewoon over ga !! :D
Ben echt blij, omdat ik de theorie wel gewoon bij heb kunnen houden mag ik volgend jaar de stage van dit jaar doen en het jaar erna alleen nog een extra stage totdat ik alle proeves af heb.
Dat was het enige waar ik me nog echt zorgen over maakte, dus dat hoef ik nu ook niet meer ! :)
Donderdag 2uur naar school geweest, langer hoefde ik niet. Maar daarna nog wel met Lisa naar n'dal geweest !
Dus in totaal wel weer genoeg gedaan die dag! ;P
Vrijdag 6uur naar school geweest en dat ging echt goed, ik was wel heel moe toen ik thuis kwam, maar op school ging het heel goed en kon ik het nog wel gewoon volgen (wat ik normaal na een uur ofzo al niet meer goed kon).
Dus ik kan vanaf nu weer gewoon naar school, alle lessen volgen! :D (dat is echt fijn, dan heb je het idee dat je weer een beetje een 'normaal' leven krijgt en hoef je niet meer telkens eerder weg of dat je gewoon harstikke moe op school zit en alles langs je heen gaat , want dat is nu niet meer zo erg) :D
Daarna even rustig aan gedaan, naja.. een beetje maar en 's avonds nog weer wat met vriendinnen gedaan!
En nu ben ik best wel moe, haha.. maar dat was te verwachten. Eigenlijk wist ik dat gisteren ook alwel, maar ik had ook geen zin om thuis te zitten.
Maar vanmiddag ga ik nog wel even naar n'dal en vanavond nog weer wat met vriendinnen doen en dat gaat me ook wel lukken.. dus zo heel slecht gaat het ook niet hoor!
Ook lekker vakantie nu, die alweer aardig volgepland staat (voor wat ik kán zeg maar).
Maandag ga ik 2,5 u werken en woensdag als het lukt weer 3u. Dinsdag alleen fitness tot nu toe, donderdag koninginnedag weet nog niet wat ik dan ga doen, maar iig iets ! ;P
Voor dat weekend nog niet echt plannen en die dinsdag erop naar bevrijdingsfestival in zwolle.
Moest iig zoveel mogelijk leuke dingen doen! Nou dat gaat vast wel lukken, hihi..
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten