18 april 2009

Gaat goed..

Begin van de week ging het wel een stuk minder weer, omdat ik dus wel echt te veel gedaan had die laatste dagen daarvoor.
Was wel bang dat het nu weer echt slechter zou gaan, maar dat is gelukkig niet gebeurd.
Maandag even naar oma geweest en verder niet veel gedaan geloof ik was ook best moe toen.
Dinsdag gefitnest en veel voor school bezig geweest.
Woensdagmorgen ging ik hardlopen en 's middags weer voor school bezig geweest en 's avonds naar de hondencursus. En dat ging allemaal wel goed!
Donderdag 4uur naar school geweest, ging goed.. daarna wel best moe, maar als ik dan gewoon even buiten in de zon heb gelegen dan gaat het later ook wel weer beter. Wat normaal 2 dagen zou duren, voordat ik me weer beter zou voelen.
Vrijdag ook 4 uur les en nog een gesprekje en dat heb ik ook goed volgehouden, 's avonds nog even naar oma geweest.
En vanmorgen weer hard gelopen, vanmiddag naar nijverdal gefietst en even een half uurtje ofzo gewinkeld en verder ga ik vandaag niet veel doen denk ik, beetje optijd slapen..
Moet maandag ook weer naar het ziekenhuis, ben benieuwd! ;)
En ik ga vanaf volgende week ook gewoon alle lessen weer volgen op school, donderdag 4u en vrijdag 6u! :)
Nja, verder niks te vertellen volgens mij!
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten