03 april 2009

Het gaat nog steeds beter!

De afgelopen week ging het weer echt goed! :D
Dinsdag gefitnest en voor school bezig geweest, verder niet echt wat gedaan..
woensdagmorgen eerst fysio, daar zeiden ze dat ze zagen dat ik daar ook hard vooruit ging en daarna moest ik nog naar de kno-arts en hij was niet zo tevreden over het litteken, omdat hij onderaan nog een beetje dik is en heel erg rood, dat kwam waarschijnlijk doordat er in het begin toch een infectie ofzo bij heeft gezeten, maar dat klopt wel want hij was toen ook een hele tijd een beetje ontstoken, nja nu moet ik over een half jaar weer komen en als het niet minder word kan ik hem over 2 jaar ofzo nog weer opnieuw laten hechten.. maarja niet echt een fijne plek, maar als je het echt goed blijft zien doe ik dat wel. Nja, toen ik thuis was ging ik even leren en toen verveelde ik me alweer zo erg, dat ik even naar n'dal ben gefietst.. eigenlijk niet echt volgens de planning van wat ik mocht.. maarja ik voelde gewoon dat ik dat wel kon en dan kan ik beter wel iets doen ipv thuis niks doen of de hele tijd achter de computer te zitten! :P Nja, 's avonds nog even bij de hondencursus gekeken een uurtje, maar wel met 2x weer een kwartier fietsen.. maar dat hield ik dus wel allemaal vol.
Donderdagmorgen om 7:00 uit bed omdat ik om 8:45 alweer op school moest zijn voor een gesprekje, ging wel met de auto dus was rond 10u weer thuis, even snel wat gegeten.. en toen ging ik even kijken bij de sdb(op de fiets) waar een paar uit de klas auto's aan het wassen waren voor roemenië en toen gelijk door naar school(met de trein) om een toets te maken en waren om 13:00 alweer in n'dal met de trein, dus toen nog maar even bij het auto's wassen gekeken!
Rond 2uur thuis, was toen ook eigenlijk wel heel moe en toen ben ik even 1,5u ofzo rustig gaan zitten (lekker in het zonnetje) maar toen werd ik eigenlijk alleen maar moeër, dus.. toen ging ik maar even douchen en toen kwam ik er wel weer door.. en toen om 17:00 eten met een paar uit de klas.. en daarna naar school(ook weer met de trein) voor de roemeense les en lag rond half 10 in bed. Nja onder die roemeense les was ik ook wel echt moe, de helft ging langs me heen.. maar ik heb het wel volgehouden dus.. :)
Vanmorgen eerst even een beetje uitgeslapen, in het begin nog een beetje duizelig maar later ging het wel weer goed en toen ben ik met Jennieke even naar Zwolle geweest, even winkelen, wat heel gezellig was! :D We hebben best lang in totaal gelopen en het is heel goed gegaan, ben wel redelijk moe, maar anders.. niet zo moe, dat ik niks kan.. maar gewoon een moe gevoel en kan nu wel doorgaan en wordt niet telkens moeër en moeër, wat normaal wel zo was.
Nja, best veel gedaan dus deze week en het blijft ook goed gaan.. normaal, na zo'n dag als gisteren, zou ik 3 dagen bijna niks meer kunnen.
Nja, morgenvroeg even fitnessen denk ik en 's avonds bios. Verder nog geen plannen!;)
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten