30 maart 2009

Met stappen vooruit!

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest, eerst fysio.. en daar waren ze ook heel positief! :D
Mag na deze 6 weken stoppen met de conditietraining in het ziekenhuis en gewoon zelf verder opbouwen met fitnessen. M'n conditie was alweer beter geworden - dat kunnen ze dan zien aan m'n hartslag - dus dat is ook mooi. :)
Daarna had ik dus ergotherapie en zij was ook heel positief.. ze zei; je zal wel een stuk moeĆ«r zijn geweest ofniet? ik zo; euhh.. nou eigenlijk niet, het ging juist nog weer beter dan die week ervoor. en ze zei; ja vorige week was je alwel zo positief, maar ik dacht laten we maar eerst deze week afwachten.. maar is dus heel goed gegaan! :D Nou dus dat was ook alleen maar goed en nu mag ik overdag helemaal niet meer rusten, maar dat deed ik ookal niet echt meer.. dus dat gaat wel lukken!
En verder moet ik deze week elke dag 2x 20min. fietsen omdat ik uiteindelijk op 2x 45min. moet zitten (naar lucky, hehe!) nou 20min. lukt wel want dat deed ik nu soms al wel is.
Nou, fitness wordt vanzelf elke x langer en zwaarder en school heb ik deze week niet echt, maar heb donderdag wel veel opzich 'smorgens, 'smiddags en 'savonds even iets en dat mocht ik allemaal gewoon doen en vrijdag moest ik dan wat anders gaan doen ipv school! ;)
Zaterdag mag ik zelf weten wat ik ga doen, dus dat moet ik nog even zien wat dat wordt! :)
Oja, zaterdagavond nog wel iets gedaan met vriendinnen tot 11u en dat hield ik ook goed vol! Normaal was ik om half 10/10u alwel weer echt heel moe. En zondagmorgen alweer optijd eruit om te fitnessen! (normaal na zo'n avond lag ik dan de hele dag zo ong. op de bank omdat ik zo moe was).
En 's middags nog voor school bezig geweest en het bleef gewoon goed gaan, zo raar zo ineens.. maar wel SUPER fijn! :D
Nou, dit was 't wel weer.
Ga echt met grote stappen vooruit, dat had ik 3/4 weken geleden echt niet meer verwacht!
Liefs!

1 opmerking: