16 maart 2009

Bleehhh!

Ik word echt gek denk ik.. helemaal niks helpt en de volgende 6weken word vreselijk denk ik, of misschien niet.. maar ik kan er niet echt meer vertrouwen in krijgen...
En woensdag heb ik dat gesprek met de revalidatie-arts, waar ik ookal zo'n zin in heb...
Moet nu van de ergo elke week een punt meer gaan doen, en het liefst over een tijdje ook nog grotere stappen.. en dan de vermoeidheid en pijn negeren.. en ja echt.. ik zou het nog bijna gaan geloven en alle vertrouwen er in hebben, maar dat wordt moeilijk!
Dit heb ik in oktober ookal gedaan en toen ging het steeds slechter en maakte ik mezelf echt kapot.. en daar heb ik weken zo erg last van gehad.. en nu als ik maar iets meer moet doen, ga ik al zo erg weer achteruit, dat ik er niet echt meer vertrouwen in kan hebben!
Ik snap natuurlijk wel dat je als je op moet bouwen moĆ«er word, dat maakt me ook helemaal niks uit.. want ik ben toch altijd moe.. en dat hoort er ook gewoon bij.. maar ik kan gewoon niet snappen dat dit goed is, hoe erg ik nou 2 weken geleden al achteruitging, met 1 punt in totaal vooruitgegaan... gelijk weer 3 achteruit.. (en dat vonden hun ook niet zeiden ze..)
Maarja, als het nu weer gebeurt, dan zien ze het vanzelf wel.. ze weten het zelf volgens mij ook niet echt nu..
Zo weinig doen heeft me tot nu toe ook nog niks opgeleverd, alleen een betere dagindeling, maar meer kan ik nog niet.. en hun dachten; als je weer iets meer mag, kun je weer wat meer leuke dingen doen en wordt het ook allemaal wat leuker..
Ja, dat geloof ik ook allemaal nog wel.. maar ik probeer altijd nog zoveel mogelijk leuke dingen te doen, maar dat krijg ik dan ook 3dubbel zo hard weer terug, ookal helpt t wel dat je je dan weer wat vrolijker enzo voelt.. maar qua vermoeidheid helpt dat niet..
Nja, ik zie het wel.. ga het wel weer gewoon doen, misschien helpt het nu wel, daar hoop ik dan maar op! ;)
Wat een kutberichtje, maar.. ben het echt heel erg zat, wil echt weer wat meer kunnen.. dit vind ik echt helemaal niks meer aan.. zooo saaaai en weet echt niet meer wat ik nog moet doen om nog beter te worden..
Nouja, komt vanzelf wel weer goed, dat weet ik ook wel..
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten