27 maart 2009

Is it any wonder?

Weeer even een berichtje..
Nou, het gaat nog steeds goed! ben echt zooo blij..
Slaap nu dus 's middags niet meer, al bijna 2 weken niet meer (terwijl dat normaal echt moest, dan was ik om 1u echt alweer zo moe dat ik bijna niet wakker kon blijven) en daar omheen doe ik ook nog een stuk meer en rust heel weinig.. lijkt dus echt de goede kant op te gaan! :D
Dinsdag weer voor het eerst gefitnesst, ong. half uurtje.. zou eigenlijk beginnen met een kwartier, maar dat is zo voorbij en ik hield dit wel goed vol.
En heb er eigenlijk niet eens zo heel veel last van gehad!!
Woensdagmorgen eerst weer fysio, echt waar.. zonder pfeiffer zou ik dat ook niet vol kunnen houden en ook nog wel is moeten stoppen denk ik omdat ik dan niet meer kon.. zo zwaar, echtwaar.. maar normaal als ik dan thuis kwam, viel ik gelijk weer in slaap en nu had ik daarna nog psycholoog, kom daar niet echt veel verder mee volgens mij.. hij zelf is opzich wel aardig, maar het gaat elke x over hetzelfde en kan elke x weer hetzelfde uitleggen.. uiteindelijk schiet ik er volgens mij niet zoveel mee op (er zijn dan wel andere mensen waar ik meer aan heb)!
Nouja, daarna had ik nog steeds wel energie over, dus toen ging ik gelijk door naar de kapper.. wat ook zo weer 1,5uur duurde.. en verder de hele dag rustig aan gedaan, maar niet veel gerust en het is goed gegaan (er is echt een wonder gebeurd volgens mij!).
Nou, gisteren 1,5uur naar school geweest, wel met de auto nog maar dat ging ookal weer heel goed, normaal na die 1,5uur was ik echt weer op, maar nu vond ik het gewoon jammer dat ik niet langer mocht blijven want ik was niet eens echt heel erg moe. De rest v/d dag oook weer rustig aangedaan en bijna niet gerust (normaal sliep ik 1,5/2uur nadat ik naar school geweest was).
En vandaag was ik ook van plan weer 1,5u te gaan, maar na een half uur wachten mochten we naar huis, hehe.. duss toen maar even meegeweest boodschappen doen met mams.. zodat ik toch wel evenveel gedaan heb ong. en nu voel ik me nog steeds best goed! :)
Morgenvroeg weer even fitnessen en verder weet ik het nog niet! ;)
Hoop wel dat ik volgende week wat meer mag doen, hehe.. zo vervelend als je je iets beter voelt en je moet je zo erg inhouden (maar dat is wel beter, anders was ik waarschijnlijk nu alweer netzo moe als anders geweest)!
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten