23 maart 2009

Klein stapje vooruit?!

Vorige week leek het al ietsjes beter te gaan, ik dacht misschien komt het door de zon.. maar het gaat nog steeds wel iets beter en heb ook weer heel iets meer gedaan vorige week en het blijft redelijk goed gaan.
Zaterdag naar Lucky geweest en dat was echt leuk!! Heb het ook wel goed vol kunnen houden toen.. gisteren wel erg moe maar dat had ik er wel voor over, eind v/d dag ging het alwel weer iets beter en vandaag voel ik me al best weer goed!
Vandaag ook weer naar het ziekenhuis geweest, eerst weer 30min. fysio en dat ging wel goed!;)
Toen ergotherapie en de volgende x als ik uitga, mag ik een uur langer.. dus of voor de tijd met voorzitten een uur erbij of nog een uur langer in lucky blijven ! :)
Moet wel blijven slapen voor de tijd, pas als ik weer gewoon normaal uit kan gaan met voorzitten erbij enzo en ik hou dat goed vol, dan mag het slapen eraf!
Ook moet ik nu weer 1 of 2 x in de week een kwartier gaan fitnessen, maar wel met zelf erheen fietsen dus in totaal beweeg ik dan wel 45min.
En ipv 1x in de week 1,5u naar school nu 2x en dat wordt ook elke week opgebouwd!
En even denken nog meer? nee, volgens mij niet echt..
Stage, werken enzo mag ik nog niet mee beginnen omdat ik dan in 1x veel te veel doe.. dus als dit allemaal lukt komt dat vanzelf!
Nou, dit was 't well.. hoop echt dat dit gaat lukken! Ben nu al heel blij, dat het iets beter lijkt te gaan!!
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten