10 maart 2009

Nobody really knows?

Nou, zaterdagavond wel iets met vriendinnen gedaan :D van 8 tot 10 ong. was weer gezellig, alleen was ik zondag zo ongelofelijk moe, vooral aan het begin vd dag.. lag alleen maar half levenloos op de bank en als ik liep had ik dat half niet door, of nja wel door.. maar het gevoel alsof je het zelf niet echt mee maakt ofzo.. kan het niet echt uitleggen denk ik!
Eind vd dag ging het wel weer iets beter (dat is meestal zo), dus toen heb ik de hond even uitgelaten, maar verder niks en was om 8u alweer zo moe, dat ik echt moeite moest doen om tot half 9 op te blijven (omdat ik al zo weinig punten had, wilde ik niet nog eerder gaan slapen).
Nou, maandagmorgen toen ik uit bed kwam voelde ik me nog even levenloos als die avond ervoor, dus toen heb ik zo weinig mogelijk gedaan totdat ik naar het ziekenhuis moest.
Maar toen ging het ook al wel weer iets beter.
Toen had ik eerst conditietraining, eerst 20min. fietsen dat is nog wel te doen, gewoon in een normaal tempo. De fysio vroeg hoe het was gegaan de afgelopen week, nouja.. niet goed dus, dus ik vertelde dat ik de hele tijd hele moëe spieren had en telkens verhoging. Maar volgens haar kon dat niet komen doordat je teveel doet maar doordat je ook iets van een virus hebt en als je dan ook nog iets meer moet doen, je lichaam het al niet meer aan kan. Maar ik heb dat al vanaf dat ik pfeiffer heb regelmatig en vooral als ik iets meer doe.. dus nu moet ik misschien wel nog een x bloed laten prikken maar dat moet ik volgende week met de revalidatie-arts verder overleggen. Nja, verder had ik toen nog een kwartiertje krachttraining, iets zwaarder dan de vorige x.. en dat kon je wel merken! poehhh.. ;P
Nou, toen had ik nog een half uur ergo. De 12punten had ik maar 3 dagen volgehouden en de andere dagen zat ik vaak rond de 10punten, dus dat is nog minder als wat ik daarvoor vol kon houden (11punten), dus dat was echt niet goed. En omdat ik met 11,5 punten al steeds moeër werd, moet ik nu weer terug naar 11 punten, omdat je vaak ook pas een paar dagen later merkt dat je teveel doet.. was dat waarschijnlijk ookal te veel. Nja het opbouwen lukt dus echt nog niet nu! :( En de ergotherapeut zei toen dat ik er wel vanuit moest gaan dat ik nu naar het Roessingh moet.. alwel een beetje verwacht, maar had echt nog gehoopt dat dit zou gaan werken.
Ze wou wel proberen dat ik nog 6weken door mocht gaan in het ziekenhuis, maar dat ik dan wel op de wachtlijst voor het Roessingh werd gezet.. en dan nog meer met conditie bezig, hopen dat er dan iets verbetering inzit en anders samen bespreken hoe ik het thuis zelf verder moet gaan doen in die maanden voor het Roessingh, dus dat is wel fijn als dat mag! :)
Volgens haar hoorde de verhoging er wel gewoon bij, dus ik weet het nu ook echt niet meer hoor.. ik ging nog even op internet kijken en daar staat ook dat het wel bij chronische vermoeidheid hoort.. echt iedereen zegt altijd wat anders, maar niemand weet het precies volgens mij! Lastig!! ;)
Ik mag nu ook ipv 2x 10min. per dag, 2x 15min. per dag fietsen.. want als ik dat goed vol kan houden, is alles een stuk makkelijker.. want alles is zo ong. een kwartier fietsen, als ik ergens heen wil. En nu moet ik elke x met de auto en dat is soms ook wel lastig. En ook nog wat leuks; ik mag weer een keer uit!!! :D Omdat ik nu zoveel mis, moest ik maar gewoon een x uitgaan.. 1,5/2uurtjes (wel met de auto, want zo'n eind fietsen hou ik niet vol)! En als het goed gaat, moest ik dat gewoon af en toe blijven doen, tsja.. moe ben ik toch wel.. dan maar moe omdat ik iets leuks gedaan heb! :) Alleen mag ik er niet ziek van worden, maar dat zal wel niet! Ben ook alweer 13maanden niet uitgeweest, dus lijkt me echt weer een x leuk! :D
Nou, ik geloof dat dit het zo ong. wel was.. moet woensdag ook nog even naar het ziekenhuis, maar dat zal wel niet veel bijzonders zijn, gewoon hetzelfde als de vorige x.
En ik weet nog niet of ik naar school ga, vrijdag wel voor een gesprekje, maar les weet ik nog niet omdat dat zo vermoeiend is en dat bijna niet lukt nu ik weer minder moet doen.. kan thuis ook nog wel huiswerk maken, dus heb sowieso wel wat te doen die dagen!
Nja, dit was een x weer een lang berichtje.. verveel me toch en lig dan vaak op de bank met de laptop, uitzendinggemist enzo kijken! hihi..
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten