18 maart 2009

Gesprek revalidatie-arts!

Vanmorgen het gesprek met de revalidatie-arts gehad..
Opzich viel het wel mee, ik had echt verwacht dat ze zouden gaan zeggen dat ik maar gewoon door moest zetten dat ik niet goed genoeg m'n best deed.
Maar dat was niet zo, ze vonden juist dat ik wel heel veel inzet toonde(gelukkig, want al die weken heeft me ookal echt vaak veel moeite gekost), maar dat het er niet op ging lijken dat ik er op deze manier ging komen..
Dus nu, word ik aangemeld voor het Roessingh, maar ga nog wel 6weken door.. en ik denk dat ze vreselijk worden de aankomende weken, maar dat is m'n laatste kans en misschien dat het dan wel gaat lukken (kan anders pas in oktober/november erheen nu.. en echt dan word ik helemaal gek als ik zo lang moet wachten!).
Dus nu ga ik 6weken gewoon door en elke x nog weer meer doen, hoe moe ik ook word en ookal krijg ik koorts en hoe erg de spierpijn ook is, mag alleen stoppen als ik echt helemaal niet meer kan.. en als dat zo is dan lukt het ook gewoon niet, maar dan heb ik iig alles geprobeerd.. anders moet ik ook nog een half jaar thuiszitten, dus daar schiet ik verder niks mee op.. dan kan ik netzo goed dit proberen! ;)
Maar gaat dus wel heeel zwaar worden, maargoed.. ik hou dit ook echt niet meer vol, zo weinig doen.. word er echt helemaal gek van.. dus ik ga door totdat ik er bij neerval of misschien wel niet.. daar hoop ik natuurlijk op! :)
Dus, ik denk dat ik zaterdagavond maar even naar lucky ga, als mijn chauffeur lisa het ermee eens is?:)
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten