07 maart 2009

Hmm!?

Alweer bijna een week verder..
Nou de 12punten gingen niet echt goed.
Maandag lukte het nog wel, maar dinsdag al niet meer.. hele tijd verhoging en weer hele moëe/zere spieren, woensdag lukt het ook niet.. 's morgens om 8:15 had ik alleen fysio, dus was rond 9u alweer thuis en toen heb ik tot half 12 weer geslapen en ben toen 's middags nog weer in slaap gevallen op de bank, dus toen stond ik in de -punten en lukte het me ook niet meer om aan het eind v/d dag op 12 punten te zitten.
Donderdag naar school geweest 1,5uur en ben toen wel weer aan de 12punten gekomen en gisteren is het ook gelukt, wel met moeite.. maar vandaag gaat het alweer een stuk minder.. dus ik doe wel echt teveel denk ik, ookal is het maar zo'n klein beetje meer, dat ik me bijna niet voor kan stellen dat ik dit al niet meer kan, maargoed.. zie wel wat ze maandag zeggen.
Vanavond nog even wat met vriendinnen doen, als 't dan iets beter gaat.. maar denk 't wel!:) En morgen nog geen plannen, alleen als ik niet te moe ben, voor school bezig.
Nou, nu ga ik zo maar weer even slapen en verder vandaag overdag niet veel, want anders hou ik 't vanavond zeker niet vol.
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten