21 april 2009

Revalideren afbouwen!

Gisteren weer naar het ziekenhuis geweest en ik mag het revalideren af gaan bouwen! :D
Naar de fysio hoef ik nog maar 1x in de 4 weken heen omdat ik thuis al zoveel met conditie bezig ben is dat niet echt meer nodig.
En ergotherapie wordt ook minder, omdat dat ook niet echt meer zin heeft elke week. Want nu gaat het wel een beetje vanzelf elke week en voor alles wat ik op moet bouwen weet ik hoeveel langer ik dat elke x moet doen en wat ik moet doen als het niet goed gaat.
Dus nu hoef ik daar 3 weken niet heen (ook ivm de vakantie) maar ik denk dat dat straks om de 2 weken ofzo wordt! :)
Wel superfijn! want dat reizen en die therapieën daar zijn ook elke x heel vermoeiend en de rest van de dag kan ik dan niet echt meer wat plannen.
En de psycholoog daar zit nu al 6 weken tussen de vorige afspraak en de nieuwe, maar dat vind ik helemaal niet erg want daar kom ik toch niet echt verder mee. Ga ook vragen bij het volgende gesprek met de revalidatie-arts of ik daar mag stoppen, omdat ik ook gesprekjes op school heb waar ik wel echt wat aan heb.
Wanneer het volgende gesprek is met de revalidatie-arts weet ik nog niet en dat wisten ze zelf ook nog niet. Het zou eigenlijk volgende week of die week erop moeten zijn, want de 6 weken zijn dan alweer om!
Maar waarschijnlijk duurt het nog wel een paar weken, omdat hij dus nog niet gepland was! ;)
Zoveel maakt het ook niet uit, want ik mag sowieso het roessingh al afzeggen!!! (had anders 12mei een intake, maar daar hoef ik dus niet heen) dus dat is wel superrr :D !
Nu hoef ik 12 mei pas weer naar het ziekenhuis en waarschijnlijk vanaf die tijd ook altijd op dinsdag, zodat ik op maandag weer kan proberen om stage te gaan lopen!
Verder deze week niet zoveel anders als normaal, het sporten wordt vanzelf telkens nog zwaarder en ga deze week dan ook weer alle lessen volgen.
Het fitnessen ging vandaag trouwens veel beter dan vorige week, zal er toch wel wat mee te maken hebben dat wanneer ik teveel gedaan heb en veel moeër ben dat het dan ook weer veel zwaarder wordt en mn hartslag was toen ook veel hoger en mn hele hoofd bonkte dus dat merk je echt wel! ;p
Wil morgen nog wel even gaan hardlopen als het niet te warm is, omdat ik 's morgens vroeg al een gesprek op school heb en daar voor lukt 't niet en heb 'savonds hondencursus, maar anders ga ik donderdag voor school wel even, want daar word je lekker fit van(2mnd geleden had ik het niet geloofd dat ik dit nu zou zeggen, haha.. toen was de hond uitlaten nog heel vermoeiend!)
Wil sowieso wel 2x in de week hardlopen! ;)
En verder heb ik niks meer te vertellen..
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten