12 april 2009

Best veel gedaan..

Nou alweer bijna een week verder en het gaat nog steeds goed, alleen wel veel gedaan de laatste dagen en dat kan ik wel goed merken.
Woensdag weer naar het ziekenhuis geweest, had alleen fysio en mag daar nu stoppen op woensdag! Omdat dat nu allemaal wel goed gaat mocht ik nu naar 1x in de week fysio dus dat doe ik nu alleen nog op maandag (omdat ik nu op woensdag alleen nog maar fysio had, hoef ik dus niet meer op woensdag erheen!). Dus dat is wel fijn!
'savonds naar de hondencursus geweest best veel nog gedaan en dat ging wel goed, wel vermoeiend.. maar vind het ook wel weer heel leuk dus! :)
Donderdagmorgen ging ik hardlopen ong. 30min. weggeweest, elke x 1min. hardlopen en dan weer 2min. gewoon lopen.. en dat ging goed!
Daarna had ik maar 2 uur les op school, maar ik ben wel met de fiets en trein naar school gegaan.
'smiddags voor school bezig geweest en 'savonds nog even naar nijverdal !
Vrijdagmorgen 3uur gewerkt (had nog niks die dag, dus ik dacht kan wel proberen of ik kan werken, mocht eigenlijk nog niet van de ergo.. maar vinden ze vast niet erg), nja opzich ging het wel goed.. maar daarna was ik echt heel erg moe, 'smiddags dus ook niet veel gedaan en wel veel gerust (wat eigenlijk niet meer mag, maarja..). Maar zaterdagmorgen weer 2uur gewerkt en dat ging wel beter, had na 2uur ook wel het gevoel dat ik moest stoppen. (had eigenlijk verwacht dat het me makkelijk weer zou lukken een paar uurtjes werken, maar dat viel echt wel tegen)
Toen ik thuis was gewoon weer rustig aan gedaan en 'smiddags verjaardag 2uurtjes, daarna naar huis gegaan & weer rustig aangedaan en 'savonds nog weer geweest tot 11u ofzo? was volgens mij rond half 12 thuis, toen was ik ook wel best moe.. maar dat is dan ook wel een btje logisch.
Vanmorgen alweer best vroeg wakker en nu ben ik bestwel moe, dus ik ga tot eind v/d middag maar heel rustig aan doen en dan naar opa&oma.
Gelukkig aankomende week een weekje geen ziekenhuis! Ben wel van plan om morgenvroeg weer hard te gaan lopen en dinsdag fitnessen en donderdag en vrijdag de hele dag naar school ? :) Ligt er ook een beetje aan hoe het dan gaat, want zoals de laatste dagen deed ik wel weer iets te veel(dat merk ik dan nog wel weer heel goed) en ik moest wel goed naar m'n lichaam blijven luisteren en wil natuurlijk ook niet dat het weer mis gaat dus dat doe ik ook maar wel, maar dat is echt lastig soms! ;)
Liefs!

2 opmerkingen:

  1. amai tof! Zo te lezen een leuk weekend gehad:). Maar het is inderdaad beter nu meer te luisteren naar je lichaam & langerzamerhand het zo allemaal op te bouwen. Je bent zeker op de goede weg, houden zo en succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat het nog steeds goed gaat joh! Maar wel voorzichtig blijven he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen