07 april 2009

Weer even een berichtje

Het gaat nog steeds best goed, de laatste dagen iets moeër en ook beetje verkouden ofzo(niet heel erg vooral jeukogen enzo.. btje hooikoorts denk ik, alleen had ik daar al 2 jaar bijna geen last meer van gehad) maar ik kan nog steeds alles doen wat ik moet doen!
Zaterdagmorgen begonnen met een grote schoonmaak op m'n kamer(wat normaal al 'zwaar' was), 'smiddags naar nijverdal gefietst en een half uurtje geweest ofzo en om 18:00 naar lisa, daar eten en om half 10 begon de film pas in de bios en dat duurde tot 1uur!! dus pas 2uur thuis ofzo, maar het was wel leuk & ging goed dus.. ik was wel moe, maar meer 'gewoon' moe.. niet die pfeiffermoeheid, dat is heel anders.
Zondagmorgen al om 10:00 wakker, even meegeweest naar het bos met de hond.. 45min. gelopen en verder de hele dag rustig aangedaan, was ook wel weer wat moeër.. maar ik had verder ook geen dingen die ik moest doen.
Gisteren weer naar het ziekenhuis geweest, eerst weer fysio.. ging wel goed, werd alleen wel wat moeër & m'n hartslag was wat hoger als normaal maar dat kan dus wel komen omdat ik dus een beetje verkouden ben, dat merk je nog wel gelijk.
Daarna ergotherapie en ze was helemaal tevreden! :D Had vorige week best veel gedaan, meer als wat ik eigenlijk mocht.. maar vond ze niet erg, als ik maar goed naar m'n lichaam luisterde & dat heb ik wel gedaan dus! ;)
En nu mag ik vanaf volgende week weer proberen om gewoon naar school te gaan, dat is op donderdag 4 uur en op vrijdag 6 uur. Hoop dat het lukt, want nu begint er net een nieuwe periode!
Verder heb ik dan op maandag & woensdag het revalideren en op dinsdag ga ik zelf fitnessen.
Dus die dagen doe ik ook wel iets, maar dat word vanzelf steeds zwaarder en langer (fysio&fitness) dus verder hoef ik nog niet meer te doen.
Mag op woensdagavond wel gewoon naar de hondencursus 'kijken', maar mag zelf ook wel wat doen soms.. en dan langzaam opbouwen!
Nja, vandaag dus nog even gefitnesst.. ging wel goed, alleen wel weer wat sneller moe net als gisteren, maar dat is dan ook niet erg omdat het wel een reden heeft en het is me wel gelukt dus!
Nu gaat het ook nog wel redelijk goed !
Vergeleken bij een paar weken geleden gaat het nu echt heel veel beter! Ik merk zelfs elke week dat het nog weer iets beter gaat, echt heeel fijn is dat!
Nou Lloret & Roemenië moeten me lukken, maar als het zo doorgaat komt dat volgens mij helemaal goed! :D
Liefs!

1 opmerking:

  1. Fijn te lezen dat het zo gaat, sjiek dat je volgende week weer naar school moogt. Veel succes ermee! & tot op msn:) groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen