12 mei 2009

Lijkt goed te gaan!!

Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest
ennn.. ze waren helemaal tevreden! :D
Nouja, het gaat nog lang niet zo als het moet gaan.. maar ik ben wel goed aan het opbouwen volgens hun, dus dat was goed!
Ik weet zelf nu wel zo ong. hoe ik alles op moet bouwen en wanneer ik moet stoppen als het toch te veel is.
De vermoeidheid is wel heel wisselend, de ene keer helemaal niet erg en de andere keer weer heel erg. Opzich hoort dat bij het opbouwen, maar ik moest het wel goed in de gaten houden. Het is wel een teken dat ik niet veel meer moet gaan doen, omdat ik dan te ver over m'n grens heen ga.
Maar nu hoef ik pas 2 juni weer naar de ergotherapie en ze dacht dat ik dan nog 1 keer voor de zomervakantie weer moest komen en dan na de zomervakantie nog kijken of het me lukte met stage (en evt. nog aan het opbouwen dan) en als dat goed gaat, hoef ik er waarschijnlijk niet meer heen daarna!! Dan ben ik in totaal nog 8á9maanden bezig geweest met revalideren, maar eigenlijk lijkt dit nog best wel snel.. voor hoe slecht het ging! ;)
Volgende week maandag nog een half uurtje fysio, gewoon soort van controle, kijken of m'n conditie goed vooruit is gegaan. En daarna nog naar de psycholoog (ik hoop zo dat dat de laatste x is, zit er nu al tegenop) nouja, zoals ik volgens mij al wel eerder verteld heb, kom ik daar gewoon echt niet verder mee. Hij weet ook niet hoe ik echt in elkaar zit en probeer ze dat maar eens duidelijk te maken. Ze hebben daar in het ziekenhuis echt een beeld van het type jongeren dat chronisch vermoeid is.. en er zijn heus wel dingen die kloppen, maar sommige dingen zijn gewoon niet waar en dan elke keer beginnen ze er weer over en daar kan ik echt niet tegen! En dat is trouwens nog niet het enige wat me irriteert, haha.. elke keer als ik ergens antwoord opgeef of hij zegt wat is het echt 10/15sec. stil (ik tel elke x want dan hoor je dat klokje zo goed tikken) en dat is ook zo irritant, dan weet ik echt niet waar ik heen moet kijken of dat ik nog iets moet zeggen.. en dan zit er ook nog zo'n poolse stageloopster bij die dan de hele tijd zo 'vriendelijk' naar je lacht.
Oké, verder is hij best wel aardig hoor.. maar dat is gewoon irritant. En ik geloof best dat er ook dingen zijn waardoor ik zo moe bleef (dingen opkroppen, geen grenzen aan geven, niet laten merken hoe het echt ging) maar ik heb al gesprekjes 1x in de 2 weken op school, waar ik wel echt wat aan heb en waar ik ook nog wel een tijdje mee doorga!
Nouja verder gaat het wel goed!
Zaterdag naar Lucky geweest, was echt leuk weer! :)
Zondag had ik nog weer communie van m'n neefje, dus kon niet uitslapen (dat is normaal al vreselijk, dus met pfeiffer al helemaal..).
Nou, gisteren was ik toen echt doodop, maargoed dat mag dan ook wel. Heb 'smorgens alleen de hond uitgelaten en verder niks, echt de hele dag op de bank of bed gelegen.
Vandaag ging het wel weer beter :)
Dit was het wel weer.
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten