19 mei 2009

Jeeej!

Moest gisteren dus weer naar het ziekenhuis en mag bij de fysio en psycholoog(gelukkig!!) stoppen :)!
Nou, eerst had ik dus fysio en omdat ik nu thuis al heel veel bezig ben met fitness en hardlopen hoef ik daar dus niet meer heen!
Moest wel goed oppassen omdat de vermoeidheid heel wisselend is en dat merk ik ook heel erg met het fitnessen (de ene keer gaat het wel goed, de andere keer lukt het bijna niet).
Dus nu mag ik alleen nog gaan als ik me redelijk fit voel en niet als ik al heel erg moe ben, omdat ik anders te veel over m'n grens ga en dan zou ik mezelf dus weer uit gaan putten en dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Nouja daarna moest ik naar de pyscholoog.. echt waar, ik werd weer zo gek daar.. allemaal van die irritante vragen enzo. Nouja toen aan het eind vroeg hij; hoe zit het eigenlijk met de rest van de therapieën? Toen zei ik; ik heb alleen nog ergotherapie, maar daar hoef ik ook al niet meer zoveel heen, alleen nog 2x voor de vakantie waarschijnlijk en dan na de zomervakantie nog weer om te kijken hoe het met stage enzo gaat. Zegtie; zullen wij dan ook nog een controle-afspraak maken? ik dacht; NEE.. echtniet!!!! dus ik zo; nou.. dat hoeft van mij niet per se eigenlijk. Ik heb op school ook nog gesprekjes en daar heb ik wel genoeg aan. En dat vond hij gelukkig prima!
Verder heb ik vorige week nog best wel last van lucky gehad trouwens, kon wel naar school enzo, maar daar omheen was ik echt hartstikke moe. De volgende keer moet ik wel wat minder gaan doen, als ik zo moe ben.
Nou.. ik denk dat ik alles wel een beetje verteld heb!
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten