27 januari 2009

1e echte dagschema

Nou vandaag echt begonnen & het lijkt nog aardig te lukken! Dit was m'n schema vandaag, kwam in totaal dus uit op 10pnt waar ik me ook aan moet houden de komende 2 weken..

Ik moet proberen te gaan rusten voordat ik écht moe word. Wat ik normaal vaak deed was; eerst alles doen wat ik percé moest doen(van mezelf) en dan pas gaan rusten, maar dan was ik vaak aan het einde v/d dag hartstikke moe en de volgende dag had ik daar dan weer last van. En als je dan uiteindelijk weer zo moe bent dat je bijna niks meer kunt, ga je dus minder doen dan dat je eigenlijk aankunt & onderbelasting is ook slecht als je op moet bouwen. Maarja, zo'n dag als vandaag als ik verder niks hoef is dit nog wel te doen! Alleen.. die 2 schooldagen, waar ik altijd maar 2uurtjes of soms iets langer heenga.. moet ik nu dus nog eerder naar huis en ik denk dat ik dat wel heel moeilijk ga vinden, om dan ook écht naar huis te gaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten