29 januari 2009

Zo weinig, maar nog best veel..

Nou dit wordt de 3e dag en het lukt me nog wel goed om aan het eind v/d dag op 10punten te zitten. Alleen is dit nog best veel om elke dag te doen en ben eigenlijk best wel moe.. dus ik hoop maar dat ik er gewoon aan moet wennen om elke dag iets te doen, anders moet ik dus nog minder gaan doen..

Dit heb ik gisteren gedaan, lijkt weinig, maar voor mijn gevoel nog best veel;

Naar school gaan, met de fiets en de trein, heeft nu dus ook geen zin want dat kost veel te veel punten en; eten, aankleden en alles kost ook nog weer punten, dus dan zit je aan het eind vd dag sowieso boven de 10punten..
Vandaag ga ik dus niet naar school, maar ga morgen misschien wel even met de auto als ik het volhoud.. dit is toch heel wat vermoeiender dan ik had verwacht, maar zit het hele weekend ookal weer thuis dus ik wel heel graag even!!
Maandag dacht ik; 2 weken zo weinig doen?! Hoe ga ik dat overleven? Maaar dat valt dus allemaal wel heel erg mee! ;)
Dit was 't wel weerr ! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten