31 januari 2009

Afgelopen 2 dagen!

Ik had toch gehoopt dat het nu iets beter zou gaan, maar helaas nog niet.. heb de laatste 2 dagen de hele tijd hoofdpijn, elke x verhoging en ben heeel erg moe, niet echt anders dan wanneer ik naar school ben geweest dus! Ben gisteren niet eens aan de 10punten gekomen, maarja dat is vast niet zo erg 1 x !
Vanmorgen (na ruim 13u slaap) was ik nog steeds hartstikke moe en ook duizelig en die irritante spierpijn erbij (waardoor alles 10x zo zwaar voelt en een kopje thee vasthouden al bijna niet lukt).. vanmiddag ging 't wel weer iets beter en toen ben ik maar eventjes een half uur naar Nijverdal geweest, want ik zat alweer de hele week thuis en dat word je echt zooo zat! (de spierpijn, hoofdpijn en moeheid is nu alleen wel gelijk weer veel erger)
Maargoed, vandaag kom ik in ieder geval wel weer aan de 10punten!
Nou, nu is er alweer bijna een week voorbij.. ben benieuwd wat ze er in het ziekenhuis van vinden, hoop natuurlijk niet dat ik nóg minder moet gaan doen, omdat ik dit nog niet echt goed vol kan houden.. maarja dat zie ik dan wel weer!
Ik moet volgende week op maandag en op woensdag en hoop ook nog een x even naar school te kunnen.. dat gaat me wel veel punten kosten, maar dat is iig beter dan de hele week thuiszitten! Nou, nu ga ik maar even douchen, nog even tv kijken en dan ga ik weer optijd slapen!
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten