03 februari 2009

Een beetje meer..

Nou.. zondag en gisteren ging het wel weer wat beter, dus toen dacht ik; dan was ik vast nog moe van die week ervoor, omdat ik toen teveel gedaan had.
De ergotherapeut vond dat ook wel een logische reden en zei dat ik nu naar 11punten per dag mocht gaan. Alleen, nu gaat het vandaag weer veel minder, vooral hele zere spieren, duizelig en gewoon hartstikke moe.. hmm, heb wel het gevoel alsof ik weer te veel gedaan heb, terwijl ik gisteren gewoon op 11 punten zat.
Verder moest ik gisteren bij de fysio ontspanningsoefeningen doen. Je moet dan proberen je gedachten even ergens anders te hebben en niet bij je lichaam.. zodat je je lichaam echt ontspant. Maar dat is nog best lastig om echt je gedachten niet meer bij je lichaam te houden, want je zou dan eigenlijk je lichaam niet meer moeten voelen.. maar ik denk dan telkens; hm voel ik mn lichaam nog? ..en dan heb ik dus weer gelijk mn gedachten bij mn lichaam! :P
Ik moet nu ook de dagen dat ik verder niks heb, een kwartier proberen te fietsen.. om m'n conditie op te bouwen! :)
Deze week hebben ze allemaal een gesprek met elkaar en dan hoor ik volgende week wat ze er van vinden en of ze denken dat ze me kunnen helpen (maar dat denken ze wel volgens mij!). Ik krijg dan waarschijnlijk ook nog iets erbij om 'assertiever' te worden, want als ik nu iets af moet zeggen voel ik me vaak heel schuldig of ben ik bang dat iemand het niet leuk vind.. en daardoor zeg ik dan vaak dingen ook niet af, terwijl dat soms wel moet. En wel meer van die dingen waar ik moeite mee heb. Nou morgen moet ik er ook nog heen, om 9u er zijn dus lekker vroeg uit bed! En donderdag en vrijdag ga ik dan denk ik een uur naar school! :)
bye, liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten