23 februari 2009

Todayyy

Vandaag ben ik begonnen met de conditietraining! Heb dat samen met een ander meisje, die ook de ziekte van pfeiffer heeft gehad.. dus dat is wel leuk! :) Moest eerst op de loopband gewoon normaal lopen en dan gaan ze je hartslag elke x meten om te kijken wat je 'aan kan'. En daarna moest ik van die krachtoefeningen doen, wel heeel vermoeiend.. maar ook wel leuk, dan heb je iig het idee dat je echt ergens mee bezig bent !
Toen had ik nog een half uur ergotherapie en moest ik kijken hoe ik achter de computer zit en hoe ik zit als ik schrijf enzo, omdat als je dat goed doet het allemaal niet zo vermoeiend is. En.. mag nu 11,5 punten per dag doen, omdat 1 punt in 1x elke x teveel is moet ik nu eerst een halve punt proberen, duss hooop dat dat wel gaat lukken (maar denk 't wel!)
Heb druk weekje (voor mijn doen dan, hihi).. Morgenvroeg naar de dokter, moest in februari nog x langs komen om te vertellen hoe het ging en moet nog wat van die medische verklaringen hebben voor dingen aanvragen op school!
Woensdagmorgen revalideren om 8:15 al.. tot ong. 10:00 ! ;)
En dan donderdag en vrijdag even naar school (denk ik), donderdag 1 les en vrijdag alleen een gesprekje!
En het weekend maar niet zoveel denk ik..
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten