11 februari 2009

Gesprek revalidatie-arts.

Vandaag gesprek met de revalidatie-arts gehad en dat viel toch wel een beetje tegen..
Er had nu eigenlijk al een kleine vooruitgang in moeten zitten, maar dat is dus nog niet zo..
Daarom moet ik nu de komende 6 weken sowieso 2x per week erheen en dat word misschien nog 3x. En na die 6weken moet er wel echt een vooruitgang in zitten, anders moet ik wél naar een revalidatiecentrum!
Maar daar zit ik eigenlijk al niet eens meer op te wachten, dan moet ik eerst weer minstens een half jaar wachten voordat daar plek is. En ik wil nu toch echt wel heel graag een keer beter worden, wacht nu al zo lang..
't was eigenlijk best wel schrikken, 6weken zijn zo voorbij.. maar gelukkig hebben hun zelf ook nog wel hoop en gaan ze er nu alles aan doen om het bij de dagbehandeling in het ziekenhuis te houden! :)
Had gehoopt op een wat leuker berichtje, maar helaass..
Ciao! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten