25 februari 2009

Nog even een berichtje!

Even snel een berichtje, anders ben ik het straks vast weer allemaal vergeten (ook zo'n goed geheugen, door die moeheid)!
Vandaag had ik om 8:15 al fysio, dus ik was al heel moe en toen moest ik allemaal van die oefeningen doen.. nou op 't laatst lukte het me echt niet meer, gewoon geen kracht meer.. maar verder gaan ze elke week wel veel beter! Was wel fijn geweest als daardoor de moeheid ook minder werd, maar dat is jammer genoeg (nog) niet zo. Vergeet trouwens ook elke x te ademen, als ik 20x dezelfde beweging ofzo moet maken, waardoor ik daarna weer helemaal buitenadem ben!:P Maar dan moet ik weer anders gaan ademen en krijg ik gelukkig niet meer zo'n 'zeehondhoest', want die is wel heel erg hard.. hihi! ;)
Toen moest ik naar de psycholoog, nouja daar gaat 't vooral over dat ik dingen moet zeggen wat ik vind, dat ik 't zeg als ik iets niet wil of moet stoppen omdat ik te moe ben en me dan niet schuldig ga voelen. Nouja, dat klinkt denk ik voor heel veel wel makkelijk - voor sommigen ook niet, hihi - maar ik vind 't iig best lastig! Ehmm, verder even denken... ik vergeet dat altijd zo weer, niet dat ik 't niet interessant vind maar je praat dan zoveel in zo'n uur en dat is zo vermoeiend! (kon daar ookal half niet wakker blijven, had ook heel erg hoofdpijn en spierpijn) Nja, moest iig ook proberen te zeggen tegen mensen waar ik ook veel mee omga, hoe het nou echt gaat en niet dat 't wel meevalt of niet laten merken hoe moe ik echt ben. Maar dat vind ik ook heel lastig, want ik ben al lang blij als ik iets kan doen en dan heb ik geen zin om ook nog weer te zeggen hoe moe ik altijd ben en hoe slecht het soms wel niet gaat, en tsja.. dan denk ik; de meesten weten het nu wel een keertje. Misschien niet hoe erg het soms echt is, maargoed.. uit mezelf begin ik er met de meesten al helemaal niet makkelijk over, vooral niet als ik moet vertellen dat 't slecht gaat. Als 't goed gaat is het natuurlijk niet zo moeilijk, alleen komt dat niet zo vaak voor. Verder hebben we het niet echt ergens over gehad, geloof ik...
Oja, moest dinsdag ook nog naar de dokter.. had de activiteitenweger meegenomen (met die punten) en hij vond het nogal heftig en het leek hem heel zwaar, nouja voor mijn gevoel is het voor mij niet zóó zwaar, maar als een ander het zou hebben, zou ik dat waarschijnlijk ook wel denken, maar er zijn nog zoveel ergere dingen, dat ik dat niet echt kan denken ofzo! Nouja, iig als ik met de revalidatie moet stoppen in het ziekenhuis (waar ik nog niet vanuit ga) wou hij wel dat ik onder begeleiding dat half jaar voor het roessingh nog doorging met opbouwen enzo. En hij zei nog dat hij nog nooit iemand had gezien die zó moe was.. (oké, fijn om te weten.. gelukkig staan er op internet wel meer van zulke verhalen!).
Oké, ik val nu echt bijna in slaap en mn armen en benen doen een beetje zeer van de moeheid, dus ga zo maar naar bed.. Morgen even naaar school :D eindelijk weer!!
Hij is nog best lang geworden trouwens,
nouja, daaagdaaaaag!!
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten