09 februari 2009

Weer iets minder

Ik ben vandaag weer naar 't ziekenhuis geweest..
Moet toch nog weer minder gaan doen, omdat ik de 11 punten niet volhield elke dag. Aan de ene kant ben ik wel blij dat ik weer iets minder moet doen, omdat ik er ook echt heel moe van werd, maar aan de andere kant schiet dit natuurlijk nog niks op.. maar dat komt vanzelf wel volgens de ergotherapeut.
Fysiotherapie gaat wel iets beter, oefeningen die ik moet doen gaan nu best makkelijk en de ontspanningsoefeningen lukken me ook wel iets beter. Alleen helpt het met de vermoeidheid nog niks.. Moet nu waarschijnlijk ook weer bloed laten prikken op pfeiffer, want als het nog actief in m'n bloed zit, dan moeten ze eerst andere dingen gaan proberen zodat m'n lichaam anti-stoffen aan gaat maken. En ze gaan verder kijken of het litteken(en die bult dan hiervoor) er wat mee te maken heeft, want veel mensen die op die plek zijn geopereerd, hebben later last van vermoeidheidsklachten.. en omdat bij mij de bult en de pfeiffer tegelijk zijn gekomen, kan 't zijn dat dat al die tijd al tegen zat. En dan kunnen ze het litteken behandelen ofzo en kan de vermoeidheid minder worden..
Dus dat is nog maar weer allemaal afwachten.
Verder gaat 't redelijk, het is wel vervelend dat nog niks helpt en dat ik nu nog steeds zo moe ben.. en ben dat moe zijn en dat niks kunnen echt heel erg zat! Zit nu al zo'n lange tijd bijna altijd thuis, doe natuurlijk wel is wat maar dat is maar zo af en toe en dan nog maar heel even... en het is ook niet zo dat je die tijd dat je thuis zit je 'normaal' voelt, maar dan ben je ook gewoon hartstikke moe..
Dit was trouwens vorig jaar de laatste week dat ik alles nog kon, volgende week heb ik 't gewoon alweer een jaar..
Kan me al niet eens meer voorstellen hoe het is om gewoon normaal energie te hebben..
Nja woensdag heb ik dat gesprek met die revalidatie-arts, dus ben benieuwd wat zij zegt ;)
En als 't goed is heb ik dan ook nog een x fysio, want dan kan ik die week erop een week thuis blijven! Dat is wel een x fijn want dit is allemaal best vermoeiend..
Volgens mij was dit 't wel weer!
Bye! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten