16 februari 2009

Laatste dagen!

Nou, vrijdag en zaterdag ging het wel weer een stukje beter! =)
Gisteren weer wat minder, maargoed heb wel een week de 10punten volgehouden en dat is natuurlijk alwel heel moooi!
Vandaag weer naar 't ziekenhuis geweest en mag nu weer naar de 11punten, maar moet het fietsen wel zwaarder rekenen, omdat ik nadat ik heb gefietst wel heel erg moe ben en vaak de dag erna ook.. dus eigenlijk veranderd er nietzoveel want ik moet ook elke dag fietsen. En ik krijg nu 1x in de week conditietraining en dat word straks om de week 2 x in de week! Dat is wel mooi, want m'n conditie is echt zooo slecht.. moest van die oefeningen weer doen bij de fysio, maar werd er echt zo moe van.. kon na een paar dingen m'n benen al bijna niet meer bewegen omdat ze alweer zo moe waren. En na de tijd had ik al half niet meer door dat ik liep.. kan dat niet precies uitleggen, maar dat is wel een heel raar gevoel. We gingen daar ook nog even wat drinken, maar dan lukt 't me bijna niet om dat kopje vast te houden omdat dat dan heel erg zwaar lijkt ofzo en mn armen heel moe voelen en zeer doen. Maar nu naar een uur gerust te hebben gaat dat al wel weer een stuk beter! ;)
Enn.. donderdag mag ik een x over m'n punten heen gaan, lekker uiteten en bios met vriendinnen :D daar heb ik écht weer even zin in!! Je krijgt echt zo'n saai leven als je ookal niet meer naar school gaat..
Verder heb ik volgens mij niet meer zoveel te vertellen, deze vakantie ga ik verder niet veel doen, blijft een beetje hetzelfde als normaal, omdat ik ook niet echt veel kan doen.
Kan nu wel thuis met school bezig, zodat ik niet te erg achter ga lopen.. dus dat is wel fijn! ;)
Nou, ik ga maar weer uitrusten!(a)
Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten