21 februari 2009

Deze week

Nog maar even weer iets neerzetten hier, eigenlijk niet zoveel puf voor maarja..
Ehhh even denken.. ik was dinsdag erg moe, mn hele lichaam eigenlijk, waardoor ik ook niet zoveel kon.. waarschijnlijk door die oefeningen van maandag, waar ik toen al best moe van werd.
Woensdag had ik eigenlijk conditietrainig, maar dat ging niet door.. dus toen kon ik thuis blijven.
Nog even een half uurtje ofzo het dorp ingeweest, maar toen werd ik alweer heel misselijk en hoofdpijn enzo.. dus verder die dag maar weer veel gerust.
En donderdag overdag niks gedaan, veel gerust en toen ging ik eind v/d middag met vriendinnen naar de bios en daar ook wat eten.. wel weer heel vermoeiend, maar dat mocht dus voor een keer! En dat was weer gezellig! =) (toch merk je op zo'n moment wel weer hoe erg je dat mist, die leuke dingen.. die iedereen (bijna dan) altijd zomaar kan doen en wat je dan zelf nu bijna nooit meer kan en ook gelijk bijna al je energie kost). Die nacht wel een beetje slecht geslapen van de zere spieren en dat is wel best kut, als je al supermoe bent en je daardoor gewoon niet kunt slapen.
Vrijdag was weer zo'n übermoe dagje(ook hele dag iets verhoging).. maaar wat wel te verwachten was en wat dan ook wel minder erg is omdat je nu wel iets gedaan hebt, waardoor je moe bent. Met het schema gaat het best goed, gaat nu wel een beetje automatisch dat optijd rusten en niet te lang achter elkaar iets doen :)
Maar ik ga weer van de computer, want ik ben wel erg moe nu.
Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten