07 februari 2009

Deze week..

Heb de laatste dagen weinig tijd/energie gehad, maar zal nog even vertellen hoe het is gegaan deze week.
Dinsdag ging het niet echt goed, vooral erg moe en duizelig enzo en ben maar aan de 8,5pnt gekomen!
Wel even weer balen, dat de 11pnt gewoon niet lukt (omdat je ook niet minder mag doen, eigenlijk..)
Woensdagmorgen moest ik nog naar het ziekenhuis, ging opzich wel goed. Ik moet het nu vooral leren accepteren hoe 'weinig' ik nu kan..
En moet dan ook proberen niet meer zo druk bezig te zijn met wat ik allemaal nog wil en wat ik vind dat ik nog moet doen, maar dat ik gewoon doe hoeveel ik kan en meer niet. Maar.. dat lukt me nog niet zo makkelijk! ;)
Donderdag weer 1 les naar school geweest (met de auto), maar dat was toch nog best vermoeiend.. daarna bijna 3uur geslapen en zo lang slaap ik normaal niet als ik met de trein enzo ga.. maarja, zal dan wel komen omdat ik nu elke dag iets doe.
Vrijdag ook even naar school geweest voor gesprekjes, over hoe het nu moet met school samen met die revalidatie. En nu mag ik heel veel thuis maken en sommige lessen hoef ik niet heen. En als 't goed is kan ik dan wel gewoon bij blijven, bij de rest van de klas.. dus dat is wel heel fijn! :) En nu is school eigenlijk nog een beetje teveel, dus dan is het ook niet erg als ik een x een week niet kan, want dan kan ik er thuis wel mee bezig.
Vandaag ging het ook weer veel minder en ben ik maar aan de 8punten gekomen..
Wel écht balen, doe ik al zo weinig en dan lukt 't nog niet.. nja, maar even afwachten wat ze er maandag van zeggen! ;)
Nu ga ik weer!
Liefs! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten